fredag 7 september 2012

Flow


Flow
Jan Hansson ringde som utlovat. Han säger att han har "kört igång" och att jag ska "hålla ut". Hålla ut, ja det ska jag göra. Det vore toppen om han kunde ordna detta.

Sen behöver jag sömn, sol, vitaminer och ett läppglans från Gina tricot.
Jag behöver få knytet mina lösa knutar.

Trean åker till en kompis i eftermiddag och då kommer jag att köra på gärnet, mixa och fylla i papper. Sedan blir det äntligen helg med stallet och byn. Eftersom att jag dammsög soffan och rullade egna köttbullar igår, varför inte göra hemmagjord glass? Trean är tydligen expert på att göra egen glass säger hon. Det gäller att smida när hjärnan är varm.

Jag lämnar er här med mina första gästbloggare, som jag presenterar med stolthet.
Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar