lördag 25 februari 2012

Ett litet hat mot mänskligheten

Vet ni vad som stör mig mest av allt med mänskligheten?
Jo när folk fnissar nervöst när de inte vet vad de ska säga. Låt säga att de är i chock, men i stället för att verka ännu dummare och stirra med öppen mun och säga MÄH, så kommer det ut ett skratt, vilket är värre än ett MÄH. 
Ett otajmat felaktigt skratt där inget skratt ska vara.


Låt mig få statuera några exempel.


- Ha ha ha hi hi gillar du fiskbullar!?
(Ja jag vet att det är "Outside the box" att gilla fiskbullar men jag gör faktiskt det)


Eller:
- Vi var med om en tromb i helgen.
- Nämen!! Ha ha ha hi hi...


Chocken tar liksom över och de vet inte hur de ska ta in informationen,
eller hur de ska bete sig.


Sen hatar jag också när folk inte tackar när man håller upp dörren åt dem,
och människor som sätter saker i plastpåsar som inte har i en plastpåse att göra.
Saker som lika gärna kunde får vara fria i väskan typ.



Men mest av allt hatar jag att diska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar